بازگشایی راههای اصلی بخش بلده نور/ تلاش برای بازگشایی هراز

  بازگشایی راههای اصلی بخش بلده نور/ تلاش برای بازگشایی هراز

اسماعیل فولادی اظهار داشت: در پی وقوع سیل و بارش چند روز اخیر  بیش از ۱۸ کیلومتر از محور هراز دچار تخریب ( جسم راه و ابنیه فنی ) شد که بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ‌های  راهداری شهرستان آمل با بکارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

وی ادامه داد: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران خاطرنشان کرد: جاده هراز مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را دشوار می کند.

راه‌های اصلی بخش بلده نور بازگشایی شد

خبر دیگر اینکه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور گفت: بارندگی شدید عصر گذشته در بخش بلده موجب جاری شدن سیل و بسته شدن راه‌های اصلی شده که بلافاصله نیروهای راهداری با بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات خود در محل حادثه حاضر و مسیرهای اصلی بلده به جاده هراز، پل زنگوله (کندوان) و جاده بلده به رویان را برای تردد خودروها بازگشایی کردند.

سلیمان ایزدی افزود:عملیات بازگشایی راه‌های روستاهای بل، کلاک سفلی، کلاک علیا، کلیک، زرین کمر، مرش  و یوش که روز گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، پاکسازی این مسیرهای روستایی هم اکنون با بکارگیری ۲ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کامیون در حال انجام است و تا پایان وقت امروز این مسیرها نیز بازگشایی خواهند شد.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

اقامت نوروزی در مازندران به بیش از ۱۹ میلیون نفر شب رسید

برگزاری آئین نوروز خوانی در آستانه بهار طبیعت در شهرستان سواد کوه شمالی و روستاهای اطراف

0 نظر

ارسال نظر

capcha